Eindelijk Johnnie is er!

3 maart 2019 - Ko Pha Ngan, Thailand

Sawadee

Eindelijk zag ik Johnnie weer!
Nadat we mijn spullen bij het hotel hadden gedropt gingen we een biertje drinken.
Een gezellig avond gehad met een potje poolen en nog meer biertjes.

De volgende dag tot 12 uur uitgeslapen, daarna zochten we Frank op Haad seenkantang beach. Een heerlijk rustig strand met een mooie zee. Na een lekker dagje hier te liggen en relaxen sloten we dag af bij een Indiase restaurant. Waar we heerlijk hebben gegeten, de mannen gingen nog een biertje doen en ik hield het voor gezien.

Dit keer kwamen we eerder uit bed en gingen met zijn tweetjes op de scooter het eiland verkennen. We begonnen bij Koh Mae, helaas was het water (nog) niet laag genoeg zodat je over de zandbank naar het eilandje Koh Mae kon lopen. Wel hebben we hier gesnorkeld, een paar mooie vissen gespot, vele zeekomkommers en 1 grote krab.
Na een lekkere lunch vervolgde we onze rit op de scooter naar een paar mooie viewpoints.
Bij de laatste viewpoint van de dag moesten we een stukje lopen. Dit stukje bleek later bijna 2 uur wandelen te zijn, niet echt een goed idee op slippertjes. Op het einde was ik iets te enthousiast en ging ik op een omgevallen palm staan, die helaas niet stevig lag en rolde. Waardoor ik dus onderuitging, redelijke schaafwond aan over gehouden. Eindelijk kwamen we dan bij bottle beach uit! Onderweg wel een mooie viewpoint gehad, het strand zelf was heerlijk. Na een paar uurtjes te relaxen besloten we de boot terug te nemen!
Savonds naar de phantip markt gegaan, heerlijke street food tentjes. Waar we zoveel mogelijk van probeerde!

Laatste dagje op Koh phangan alweer,
Vanochtend rustig aan gedaan tasje ingepakt ontbeten en de boot om half 1 naar Koh Samui genomen.

Heerlijke dagen!