Hikkaduwa

25 maart 2019 - Hikkaduwa, Sri Lanka

Ayubowan

We vetrokken naar Unawatuna een korte rit van 19km. Een mooie rit langs het strand, onderweg nog even ontbeten. In Unawatuna bezochten we een paar viewpoints, een strandje waar we een potje gekaart hebben  verder reden we een beetje rond. Leuk dorpje en mooie stranden!

De volgende stop was Galle 4.8km lekker kort dus! In Galle probeerde we onze Tuktuk bij een lunch tentje te parkeren, dit was al lastig. Maar vervolgens vragen of ze op de backpack willen passen was nog lastiger na een half uurtje rondrijden toch iemand gevonden! Gelukkig, natuurlijk even geluncht bij zijn restaurantje en konden we een wandeling door het stadje maken. Hele leuke stad om door te wandelen maar na een paar uurtjes hadden we het wel gezien. Kwam ook door de enorme hitte, de zon scheen zo fel!

Op naar onze eind bestemming van vandaag 17km verder lag Hikkaduwa.
Een wat luxer hotel dit keer, aan het strand met zwembad.

De volgende dag heerlijk uitgeslapen, en zijn we het duiken gaan regelen. Daarna nog even gesnorkeld, gezwommen en gekaart. Om 4 uur had John zijn duikles in het zwembad. Dit ging hem goed af! Morgen gaan we voor het echie duiken op zee. Spannend!