Relaxte dagen op Koh Samui

7 maart 2019 - Koh Samui, Thailand

Sawadee

Heerlijke dagen op Koh Samui gehad.
In de middag kwamen we met de boot aan en namen een taxi naar onze hotel.
We sliepen on bungalows bij: New Hut.
Super leuke fel gekleurde bungalows op het strand van Lamai beach. De bungalow zelf was klein er lagen twee matrassen in en er hing een waaier aan het plafond. De toiletten en douches waren om het hoekje en werden goed bij gehouden.
Deze middag nog lekker even op het strand gelegen en in de avond zochten we Frank weer op.
We aten bij een van zijn vrienden, die heeft een restaurantje op Koh Samui. De rest van de avond bier/cocktails gedronken in een pub.

De volgende dag wakker geworden met een kleine kater. Na een stevig ontbijtje pakten we onze gehuurde scooter en reden we het eiland rond. We wilden eigenlijk met een Longtail Boot gaan snorkelen. Helaas konden we het niet vinden en zijn inplaats van gewoon rondjes gaan rijden. Onderweg nog op het strand gelegen. In de avond weer naar Frank toe en aten we op een plein met allemaal plastic stoelen/tafels en lekkere eet tentjes. Heerlijke fried rice en morning glory op.

De laatste dag is het ons gelukt een longtail bootje te huren en te gaan snorkelen. Dit keer beter voorbereid, het was een leuk tripje van 3 uurtjes.
We lunchen bij de jungle club met een geweldig uitzicht. Hier betaal je natuurlijk ook wel voor, een wat duurdere menu kaart was hier te vinden. Maar heerlijk geluncht en genoten.
We sloten het zuiden van Thailand af met een lekkere sushi dinner met Frank en 2 vrienden van hem. Een gezellige afsluiter!

Na een nachtje slapen vlogen we sochtens om 8:45 naar Bangkok toe.