Zakopane

16 januari 2019 - Zakopane, Polen

Eindelijk in Zakopane, wat heb ik hier naar uit gekeken! Ik verwachtte sneeuw, maar zoveel toch ook weer niet. Wat is Zakopane een plaatje! Net de kerstsorp die wij hebben staan met kerst.

De 1e dag bestond uit wat rond wandelen en relaxen. Ze spreken hier wel heel slecht Engels, wat uit eten wat lastiger maakte. Gelukkig heb ik ondertussen al een paar eettentjes kunnen vinden.

De 2e dag, vandaag dus had ik een ski les van 2uur. Geweldig het skiën zeg! 3x vallen en opstaan en doorgaan. Na de 2 uur ben ik zelf nog een paar keer de piste op gegaan. Aankomende vrijdag heb nog eens 2 uur les geboekt. Heb er zin in!
Op de terug weg besloot ik niet de bus te pakken, maar te gaan wandelen. Wat was ik blij met de keuze, ik ging half door een bos heen en kreeg daarna zulk prachtig uitzicht! Wauw!

Verder heb ik vandaag een soort treintje naar boven genomen. En nog een keer wat een uitzicht, wauw! Gewoon sprakeloos.
Hier boven op de berg hebben ze vele eet en drink tentjes, souvenirs, ski gelegenheid, in de zomer soort kermis (nu helemaal onder gesneeuwd) en ze hadden een snow tubing. Dit kosten 6 Zlotsky dus ik dacht: why not! Super grappig. Soms dacht ik echt dat die over de rand zou vliegen.

Bedankt voor het lezen fijne avond!

1. Caroline:
    16 januari 2019
    Hey Jamie, wat heb je al veel moois gezien en dan ben je nog maar net begonnen! Leuk om je belevenissen te lezen en te zien! Goede en veilige voortzetting en genieten maar!! Liefs X
  2. Dick:
    16 januari 2019
    Wauw !!! Het ziet er inderdaad wonderschoon uit! Wat een belevenis weer, super!
    En ook nog sportief bezig ! Dat snow tubing is ook wel wat voor mij denk ik.
    Ik wens je nog heel veel sneeuwpret !!! Liefs XXX
  3. Gerry:
    16 januari 2019
    Prachtig . Zoveel sneeuw heb jij nog nooit gezien in nederland geniet ervan .gr gerry
  4. Maaike:
    17 januari 2019
    Gaaf zeg! Leuk om je zo te volgen :) Veel plezier nog daar!
  5. Tineke Boersma:
    20 januari 2019
    Wat een ervaringen, knap hoor ! Dat wordt straks op wintersport . Veel plezier nog !
  6. Merian:
    3 februari 2019
    Wow...Dat je dat allemaal alleen doe. Natuurlijk doe je echt wat jezelf wil. Je bent een echte avonturier