Anda en Loboc

11 januari 2020 - Loboc, Filipijnen

Na heerlijk uit geslapen te hebben en een ontbijt bij Coco Loco te hebben gegeten, zijn wij vandaag met de scooter naar cabagnow cave pool gereden. Dit is een hele mooi halve grot waar water in staat en heb er heerlijk even in gezwommen, met eruit komen mijn knie geschaafd tegen de ruwe rotsen😒. Helaas wilde jamie er niet in 😃wij raakten aan de praat met een man (Reed) uit Canada en hij bood mij een kokosnoot aan, waar een heerlijke sap in zat. Jamie fijn gebabbeld terwijl dat ik mijn sap op dronk.
Hierna reden wij samen met Reed door naar combento cave pool.(halve grot die overdekt was.) Helaas kon je hier niet in zwemmen, het water stond hiervoor te laag.
Van uit daar een kleine 2 uur door gereden naar chocolate hills, dit was hele mooie rit. Waarbij we door kleine dorpje reden en stopte bij een winkeltje aan de straatkant om wat te drinken te halen,kregen gelijk een krukje aan geboden door die lieve vrouw en maakte een praatje ,weer door gereden langs hele groene mooie rijstvelden.
Eenmaal bij de chocolate hills parkeerden we de scooter en begonnen onze klim naar boven. Ondanks de flinke hoogte aan trappen hebben wij genoten v.d.mooie uit zicht daar.
Verder op onze scooter, reden we door de Billar's man made forest(een weg met mooie bos rijke omgeving de boom toppen maakte een boog naar mekaar toe over de weg.)
Rond half 5 arriveerde wij in Loboc en was het tijd om onze hostel op te zoeken. Even opgefrist en op zoek gegaan naar een eet tentje (die zijn lastig te vinden hier in Loboc) Ik moet zeggen het land is prachtig, maar tot nu toe nog niet echt lekker gegeten. Nu lekker relaxen en morgen weer op tijd op.