Ella

21 maart 2019 - Ella, Sri Lanka

Ayubowan

Ella de dag na aankomst een stuk warmer!

We sliepen lekker uit, maar werden gewekt door de eigenaar. Die vertelde ons dat ze toch vol zaten aankomende nacht, dit hadden we gister gevraagd of we 2 nachten ipv 1 konden blijven. Helaas, even een nieuwe hotel geboekt. Heerlijk de heuvels op! Maar het is ons gelukt, om 11 uur hadden we afgesproken met het stelletje van gisteravond. Na een ontbijtje vetrokken we met zijn vieren in hun Tuktuk. We bezochten de Rawana falls, even heerlijk gebadderd. Onderweg kwamen we aapjes tegen, hier moesten we natuurlijk even foto's van maken. We kregen nog een uh showtje te zien van de aapjes.

Op het einde van de middag keken we naar de nine arch bridge van een viewpoint.

Savonds aten we weer samen en een potje gekaart.

Leuke chill dag/avond, heerlijk.

De laatste dag Ella gingen we met zijn tweeën al vroeg op pad naar de nine arch bridge. We wilden er toch nog over heen lopen en blij dat we dit gedaan hebben. Super mooi en de trein kwam hier nog voorbij.

Na een super lekker ontbijt! Liepen we omhoog bij little Adam's peak. Heerlijk warm weertje om 10 uur sochtens al!

Wat een prachtig zicht vanaf boven! En dan heb ik het niet alleen over John.

We zijn wel helemaal naar de top gegaan, maar eenmaal boven kon je nog een stuk doorlopen waarbij je weer flink omlaag en omhoog moet. Helaas lukte dit niet met John's knie, maar we waren al blij dat het gelukt is tot boven.

Nog even geluncht in Ella en naar Rawana small waterfall gereden, gelukkig hoefde we niet ver te lopen.

Om 2 uur vertrokken we voldaan naar Udawalawe, een rit van 94km.