Jeruzalem

5 april 2019 - Jerusalem, Israël

Marhaba,

Aangezien iedereen verbaasd bleef reageren over dat ik 16 dagen in Jordanië blijf, ben ik er zelf nog maar eens over na gaan denken. Dus ik besloot de grens over te gaan naar Israël!
Ik pakte de taxi naar de grens, hier moesten we door de paspoort controle en een bus in. Het was ongeveer 1 uurtje rijden voordat we er weer uit moesten en we weer door de controle gingen.
Het ging eigenlijk allemaal sneller dan ik verwacht had!
Weer een busje in om naar Jeruzalem te gaan, gelukkig was het even droog en kon ik gewoon wandelen naar mijn hostel.

Dit keer verbleef ik in Cinema hostel, dit was vroeger dus een bioscoop. Zo hebben ze het hele hostel in thema van movies. Super leuk!

Aangezien ik er optijd was ben ik nog even naar de machane Yehuda markt gewandeld.
In de avond was er movie night en heb ik een filmpje mee gekeken.

De dag erna eerst maar lekker uitgeslapen voordat ik op pad ging. Ik heb de hele dag lekker rondgewandeld, met een lekker zonnetje was dit prima te doen. Heerlijk struinen op marktjes en wat highlights bekeken.